loading...
یک سایت...یک دنیا
پیام مدیر سایت

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .ممنونم از این که سایت مارو برای دنبال کردن مطالب مورد نظرتون انتخاب کردین و امیدوارم که لحظات خوبی رو اینجا سپری کنید .ما تمام سعی خودمان را به کار برده ایم تا از انواع مطالب علمی در سایت قرار دهیم مطالبی که میتوان از انها در زندگی روزمره استفاده زیادی کرد .کپی برداری از سایت ازده و چه کاری بهتر از نشر علم است حتی در این مورد حدیثی داریم که میگوید «زکات علم ، نشر ان است»


از همه کاربران گرامی خواهشمندم برای هر چه بهتر شدن سایت مارا از نظرات گرم و صمیمانه خود محروم نکنید

در ضمن از دوستان عزیز دعوت به عمل می اید تا در این سایت عضو شوند و اگر طالب مدیر شدن هستید در قسمت نظرات مارا در جریان بگذارید .



و در اخر برای ظهور اقا امام زمان علیه السلام  بگو «الهم عجل لویک الفرج»



محمد20000 بازدید : 164 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
الهام پاوه نژاد (زاده : ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.

 
,الهام پاوه نژاد +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه الهام پاوه نژاد +عکس,بیوگرافی الهام پاوه نژاد,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها


 

الهام پاوه نژاد

دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان، فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) دارد. الهام پاوه نژاد با نمایش بازیگری را تجربه کرد و با بازی در مجموعه همسران به شهرت رسید. امادر مجموعه تلویزیونی مدرسه مادربزرگها توانایی های خود را بروز داد.

الهام پاوه نژاد در سال ۱۳۸۶ در سریال بیداری ساخته بهرام عظیم پور و تهیه کنندگی حسین آقاهرندی و علی پورکیانی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۹۱ در سریال یلدا با گویش خاصی به ایفای نقش پرداخت.  در سال ۱۳۹۲ در سریال شاهگوش داوود میرباقری در نقش یک دکتر روانشناس به ایفای نقش پرداخت

محمد20000 بازدید : 85 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

مرتضی پاشایی, بیوگرافی مرتضی پاشایی, عکس های مرتضی پاشایی

 

بیوگرافی مرتضی پاشایی همراه با تصاویر

نام اصلی:  مرتضی پاشایی

تولد:   ۱۳۶۳

وفات:    ۱۳۹۳

سبک‌ها: پاپ 
کار(ها): خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده
ساز(ها):
گیتار و پیانو

محمد20000 بازدید : 293 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)
شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است .
نام: شیلا
نام خانوادگی: خداداد
تاریخ تولد:14/8/1359
محل تولد: تهران
میزان تحصیلات: مهندسی شیمی
تاهل: متاهل

 

 


عکس های شیلا خداداد

شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال۱۳۷۸ فارغ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت . در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

محمد20000 بازدید : 103 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

لیندا کیانی (زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ آبادان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

نام: لیندا

نام خانوادگی: کیانی

تاریخ تولد: 1359/8/23 

محل تولد: آبادان

تحصیلات: فوق لیسانس فلسفه


لیندا کیانی

 

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا امد. وی دارای یک خواهر و چهار برادر است. او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشدفلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

 پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش "مهتاب"، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد. وی تا کنون در مجموعه های تلویزیونی ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس،به ایفای نقش پرداخته است.اخرین اثر وی پایتخت۲ است که نوروز ۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

محمد20000 بازدید : 100 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به متولد شد و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

نام: باران
نام خانوادگی: کوثری
تاریخ تولد: 1364/7/25
محل تولد: تهران
تحصیلات:  دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره


عکس های  باران کوثری

او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار است.

 

بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، اولین  تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

 

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

محمد20000 بازدید : 132 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
هدیه تهرانی زاده ۴ تیر ۱۳۵۱ بازیگر سینما و برندهٔ دو جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می باشد.
 
هدیه تهرانی,هدیه تهرانی و همسرش,هدیه تهرانی برهنه,[categoriy]



 

 او بیشتر به عنوان زن های سنگدل و مرموز در فیلم ها شناخته می شود شروع کار بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود. چند ماه بعد داریوش مهرجویی برای بازی در فیلم لیلا (۱۳۷۵) از او دعوت به همکاری کرد، تهرانی داستان فیلم را شنید و نپسندید و بازی در فیلم را رد کرد.

محمد20000 بازدید : 109 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان به دنیا امد و سه ماه بعد هم زمان با تمام شدن تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.
 

شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی است. همسر او مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون می باشد که در جریان سریال پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریالهای نود شبی مهران مدیری می باشد. از بازی های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

 مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

وی کارهای هنری را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش “عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی هاً شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

محمد20000 بازدید : 108 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

 

الناز شاکردوست

زندگینامه  الناز شاکردوست بازیگر مشهور زن سینمای ایران به همراه تصاویر قدیمی و جدیدش را در سایت نمناک مشاهده می کنید. بی نظیرترین بیوگرافی “الناز شاکردوست” را در ادامه می خوانید.


 

نام: الناز

نام خانوادگی : شاکردوست
 
تاریخ تولد: 1363/4/7
 
محل تولد: تهران
 
تحصیلات : دانشجوی هنر
محمد20000 بازدید : 124 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

نام: نرگس
نام خانوادگی : محمدی
تاریخ تولد : 1364/1/9
محل تولد : تهران
تحصیلات : تحصیلکرده رشته پرستاری


نرگس محمدی

نرگس محمدی ( زاده ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. و به گفته خود وی در یک برنامه تلویزیونی اصالتی سرابی دارد.

نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد.اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در آناهیتا (فیلم) نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش ستایش (مجموعه تلویزیونی) نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. وی همچنین دارای کارشناسی پرستاری می باشد.

محمد20000 بازدید : 96 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

 

نیوشا ضیغمی,بیوگرافی نیوشا ضیغمی,نیوشا ضیغمی بیوگرافی 



  نام : نیوشا
نام خانوادگی : ضیغمی
تاریخ تولد : 1359/4/18
محل تولد : تهران
تحصیلات : لیسانس روانشناسی کودک
تاهل : متاهل 

تصاویر نیوشا ضیغمی

بیوگرافی
 

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

محمد20000 بازدید : 109 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

نام: بهاره رهنما
تاریخ تولد: ۱۳۵۲
همسر: پیمان قاسم خانی (نویسنده)
تحصیلات: لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی.
برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد.

 

تصاویر بهاره رهنما


 

او در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی { نان و عشق و موتور هزار } را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.
اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.
بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته. وی همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما(فیلم های دختری با کفشهای کتانی،دیشب باباتو دیدم آیدا،مارمولک و… و مجموعه های پاورچین، شبهای برره، کمربندها را ببندیم و خانه? ما) همچنین دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. وی در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و در نشریه؟ چهل چراغ نیز می نویسد.همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می نویسد

محمد20000 بازدید : 129 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (1)

نسرین مقانلو (متولد ۱۳۴۷، تهران) بازیگر ایرانی است.

نام اصلی: نسرین

نام خانوادگی اصلی: مقانلو

سمت (در بخش های):  بازیگران

تاریخ تولد: 1347

محل تولد: تهران

ملیت: ایران

 مدرک تحصیلی: دیپلمه

نسرین مقانلو

 

 او فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد

محمد20000 بازدید : 126 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در محله شمیران ، تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.
 
,بیوگرافی و زندگینامه لیلا اوتادی +عکس,بیوگرافی لیلا اوتادی ,زندگینامه لیلا اوتادی ,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها

 

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش آموخته کاردانی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. کار خود را با فیلم چشمان سیاه (فیلم ۱۳۸۱) ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

محمد20000 بازدید : 101 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
عسل بدیعی (زادهٔ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۶، تهران - درگذشتهٔ ۱۲ فروردین ۱۳۹۲، تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون ایران بود.

 
,عسل بدیعی +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه عسل بدیعی +عکس,بیوگرافی عسل بدیعی,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها

بیوگرافی عسل بدیعی,بیوگرافی عسل بدیعی و همسرش,بیوگرافی عسل بدیعی,عسل بدیعی,تصاویر عسل بدیعی,بیوگرافی کامل عسل بدیعی,مرحوم عسل بدیعی,بیوگرافی عسل بدیعی بازیگر,زندگینامه عسل بدیعی,عکسهای عسل بدیعی

عکس عسل بدیعی

 

عسل بدیعی دانش آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد است. فریبرز عرب نیا همسر سابق وی بوده است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سینما و با فیلم بودن یا نبودن در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. او در انتخابات ریاست جمهوری ایران سال ۸۸ از طرفداران میرحسین موسوی بود.
محمد20000 بازدید : 71 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

شبنم قلی خانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند.


شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در نوزدهم آبان سال 1356 در تهران  متولد شد،او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است،در دانشگاه در رشته ی تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را انتخاب کرد.

چندی بعد در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل این رشته است،وی کارش را از سال 1375 با تئاتر آنتیگونه آغاز کرد و در سال 76 با همین تئاتر، در شهر تئاتر شهر بر روی صحنه رفت،اولین کار او باعث شد، وی با بازی در فیلم سینمایی «مریم مقدس» به کارگردانی شهریار بحرانی چهره شود. به سال 79 بود که او یک شبه ره صد ساله پیمود، از دیگر فیلم های سینمایی که او ایفای نقش کرد، می توان به یک الف ناقابل، عطش، جوجه اردک من و وعده دیدار اشاره داشت، همچنین او در مجموعه های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به «اولین شب آرامش» اشاره کرد.

محمد20000 بازدید : 85 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
هانیه توسلی زاده ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان است.

نام : هانیه
نام خانوادگی : توسلی
تاریخ تولد : 1358/3/17
محل تولد : همدان
تحصیلات :  فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی


بیوگرافی هانیه توسلی

او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است و دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در «شب های روشن» از «هفتمین جشن خانه سینما» (۲۲ شهریور ۱۳۸۲) دریافت کرد همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.هانیه توسلی از بازیگران روشنفکر سینمای ایران محسوب می شود و فیلم هایش معمولا با استقبال خوب مردم رو به رو می شود و نظر منتقدان را جلب میکند.
محمد20000 بازدید : 104 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)
بازی و بازیگری یکی از آرزوهای عده ی زیادی از جوانان این سرزمین است ، تعدادی با طی کردن تحصیلات آکادمی وارد این حیطه و هنر میشوند و عده ای دیگر از راه های دیگر ، در سالیان اخیر بازیگرانی بسیار توانمند وارد عرصه سینما و تئاتر شده اند و تبدیل به چهره های موفق شده اند ، یکی از این افراد الهام چرخنده است ، او که با سن نسبتا کم وارد عرصه بازی شد اینک به یکی از چهره های برجسته بازیگری این سرزمین شده است ، سایت بیوگرافی آکاایران در این مقاله قصد دارد بیوگرافی کامل این بازیگر موفق را برای شما همراهان همیشگی سایت آکاایران قرار دهد ، امیدواریم از مطالعه این بیوگرافی استفاده لازم را ببرید.
 
به نقل از آکاایران :الهام چرخنده (متولد ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر فرشید نوابی (بازیگر) است .

 

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون
ملیت: ایرانی
تولد: ۱۳۵۷
محل زندگی: تهران
پیشه: بازیگر
همسر: فرشید نوابی
 
بیوگرافی الهام چرخنده,بیوگرافی الهام چرخنده وهمسرش,الهام چرخنده


بیوگرافی {زندگینامه} الهام چرخنده

 وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

محمد20000 بازدید : 79 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

 


الناز شاکردوست

زندگینامه کامل الناز شاکردوست بازیگر مشهور زن سینمای ایران به همراه عکس های قدیمی و جدیدش را در سایت نمناک مشاهده می کنید. بی نظیرترین بیوگرافی “الناز شاکردوست” را در ادامه می خوانید.

 

نام: الناز

نام خانوادگی : شاکردوست
 
تاریخ تولد: 1363/4/7
 
محل تولد: تهران
 
تحصیلات : دانشجوی هنر
محمد20000 بازدید : 94 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

بیوگرافی مهناز افشار به اضافه  عکس

 

مهناز افشار

زندگینامه کامل مهناز افشار به همراه جدیدترینعکس های بازیگر زن سوپراستار سینمای ایران را در سایت نمناک مشاهده می فرمائید.



نام : مهناز
نام خانوادگی : افشار
تاریخ تولد : 1356/3/21
محل تولد : تهران

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد20000 بازدید : 71 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

بهنوش بختیاری زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

 ,بهنوش بختیاری +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه بهنوش بختیاری +عکس,بیوگرافی بهنوش بختیاری,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها

بیوگرافی بهنوش بختیاری

 

فرزند آخر یک خانواده ی ۶ نفری است ۲ برادر و یک خواهر دارد که هر ۳ متاهلند،در تیر ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین ،همان نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است،لیسانس مترجمی زبان فرانسه دارد موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است.

با چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون)، زندگی به شرط خنده و… بازیگری را شروع کرد . بهنوش بختیاری دانش آموخته زبان فرانسه است و از سال ۷۵ به بازیگری روی آورد.

و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد و اصلا از موسیقی رپ خوشش نمیآید در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و کار خطاطی را بسیار دوست دارد به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمی تواند شعر بگوید ، بسیار با سلیقه و منظم است ،او سالها منشی صحنه بوده ،یک دوره ی یک ساله کلاس تئاتر نزد مهتاب نصیرپور در سال ۷۵ دیده ،اولین کار او مجموعه هوای تازه ساخته محمد رحمانیان است. وی به تازگی به نویسندگی کتاب نیز روی آورده است.

محمد20000 بازدید : 124 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

پگاه آهنگرانی (متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک) هنرپیشه و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

 


عکس هایی از پگاه آهنگرانی

 

در ۶ سالگی در فیلم گربه آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹ بازی کرد.

اما شاید در دومین بازی کارنامه هنری اش در سن پانزده سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. تا جائی که جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزه بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزه بهترین نقش آفرینی از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

او در اولین تجربه کارگردانی منیژه حکمت (مادرش) فیلم زندان زنان در سه نقش متفاوت بازی کرد. زندان زنان جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه را در دوره ششم جشن خانه سینما به دست آورد.

او در سال ۱۳۸۰ به همراه باران کوثری در مستند روزگار ما که درباره انتخابات ریاست جمهوری است ایفای نقش می کند.

پگاه آهنگرانی در سال ۱۳۸۶ در فیلم آتش سبز بدون حضور بازیگر بدل در حین فیلمبرداری به علت سقوط، دچار سانحه و شکستگی مهره های کمر شد و تا مدت­ها به علت این حادثه بستری بود.

محمد20000 بازدید : 103 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

 

بیوگرافی گلشیفته  فراهانی,تصاویر گلشیفته  فراهانی,گلشیفته  فراهانی

 

نام اصلی : رهاورد فراهانی
زمینه فعالیت : سینما و تئاتر
تولد :  ۱۹ تیر ۱۳۶۲
والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا
ملیت : ایران
پیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون

رهاورد  فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در استان تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‏فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‏فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

محمد20000 بازدید : 159 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

سحر دولتشاهی (متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸، تهران) بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.


بیوگرافی سحر دولتشاهی

 او فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. بازی در فیلم طلا و مس (همایون اسعدیان) (۱۳۸۸) برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن به خاطر بازی در همین فیلم از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است.
دولتشاهی از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بود که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲حمایت علنی کرد.
محمد20000 بازدید : 96 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)


نیکی کریمی (متولد 19 ابان 1359 در استات تهران) بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است.

جنسیت: زن
تولد  (1350 )
محل تولد: ایران...

شهرت علمی و فرهنگی: بازیگر
مدرک تحصیلی: دیپلم

یمی

نیکی کریمی

 

- فعالیت هنری را با بازی در تئاترهای مدرسه ای آغاز کرد و پس از پایان تحصیلات با فیلم وسوسه جلوی دوربین رفت

- اما نخستین حضور جدی اش بازی در فیلم عروس بود.

- در چهل و یکمین جشنواره سن سباستین (اسپانیا، 1992) برای بازی در سارا جایزه بهترین بازیگر زن را به طور مشترک دریافت کرد و در همین سال برای همین فیلم (باز هم به طور مشترک) از جشنواره سه قاره نانت فرانسه جایزه گرفت.
- در دوره های مختلف جشنواره فجر برای بازی در فیلم های عروس، سارا، پری، روانی و دو زن کاندید بوده است.
- او به خاطر بازی در فیلم دو زن جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره تائورمینا (ایتالیا، 1999) دریافت کرد.
- او فیلم کوتاه ̎ داشتن و نداشتن ̎ را هم کارگردانی کرده است.
- او برای بازی در فیلم نیمه پنهان از بیست و پنجمین جشنواره فیلم قاهره جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد.
- پس از ده سال نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از دوره های مختلف جشنواره فیلم فجر، سرانجام در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیکی کریمی برای بازی در فیلم های واکنش پنجم و دیوانه ای از قفس پرید این جایزه را دریافت کرد.

محمد20000 بازدید : 63 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی افسانه پاکرو:

افسانه پاکرو (متولد۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ تهران) بازیگر ایرانی است.
او بازیگری را با فیلم محکومین بهشت آغاز کرد. افسانه پاکرو فارغ‌التحصیل رشته
نقاشی است.

تحصیل در دبستان در چند نمایشنامه ایفای نقش کرده بود که در یکی
از ان نمایشنامه‌ها نقش یک قورباغه را بازی کرده است . پس از ان دوره اصلا به
بازیگری فکر نکرده است . بعد از راهنمایی به هنرستان رفته و در انجا رشته گرافیک را
انتخاب کرده و در ادامه هم رشته گرافیک را تا مقطع کارشناسی خوانده است .

وی با فیلم سینمایی محکومین بهشت که در اسفند ماه سال ۱۳۸۵
اکران شد به اهالی سینما معرفی شد. البته بازیگری را از کلاس‌های استاد سمندریان
فرا گرفته است.

محمد20000 بازدید : 67 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد.

الهام حمیدی,الهام حمیدی و همسرش,الهام حمیدی بی حجاب,[categoriy]

بیوگرافی الهام حمیدی,الهام حمیدی,بیوگرافی الهام حمیدی و همسرش,تصاویر الهام حمیدی,عکس الهام حمیدی و همسرش,زندگینامه الهام حمیدی,الهام حمیدی و همسرش,الهام حمیدی بیوگرافی,عکسهای الهام حمیدی,زندگی نامه الهام حمیدی

عکس هایی از  الهام حمیدی

 او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.در بیست سالگی ازدواج کرده و همسرش فعالیت هنری ندارد.  آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

آثار الهام حمیدی:

راه بهشت (۱۳۹۰)

اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹)

سه درجه تب (۱۳۸۸)

دلداده (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۷)

ملک سلیمان (شهریار بحرانی، ۱۳۸۷)

محیا (اکبر خواجویی، ۱۳۸۶)

بچه های ابدی (پوران درخشنده، ۱۳۸۵)

سرگیجه (علیرضا زرین دست، ۱۳۸۵)

شهر آشوب (۱۳۸۴)

خیلی دور، خیلی نزدیک (رضا میرکریمی، ۱۳۸۳)

روزگار سپری شده (۱۳۸۲)

وعده دیدار (۱۳۸۲)

تیک (۱۳۸۰)

دنیا منوچهر مصیری، (۱۳۸۰)

سریال:

مسافری از هند(۱۳۸۲)

زیر تیغ (۱۳۸۵)

یوسف پیامبر (۱۳۸۷)

آخرین دعوت (۱۳۸۷)

تبریز مه آلود (۱۳۸۹)

مختار نامه

موج و صخره (۱۳۸۹)

شوق پرواز (۱۳۸۹-۹۰)

راز پنهان


محمد20000 بازدید : 91 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)
بهاره افشاری (متولد 4 تیر ۱۳۶۳) طراح لباس و بازیگر ایرانی است.

نام ونام خانوادگی : بهاره افشاری

تاریخ تولد : چهارمین روز از تابستان سال ۱۳۶۳

بیوگرافی بهاره افشاری,بیوگرافی بهاره افشاری و همسرش,بهاره افشاری,بیوگرافی بهاره افشاری بازیگر,زندگینامه بهاره افشاری,تصاویر و بیوگرافی بهاره افشاری,عکس بهاره افشاری,تصاویر بهاره افشاری,زندگی نامه بهاره افشاری,گالری عکس بهاره افشاری

عکس هایی از  بهاره افشاری

 

بهاره افشاریی 1 برادر دارد .او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد. وی در کودکی به علت رفت و آمدی که به تولیدی لباس پدرش داشت به طراحی لباس علاقه مند شد.

فعالیت هنری اش را سال ها پیش بایک سریال آغاز کرد .اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد ازآن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.

بهاره افشاری طراح لباس و بازیگر ایرانی است. افشاری نزد عموم مردم با سریال «او یک فرشته بود» شناخته شد. نقشی متفاوت که زیاد دوست داشتنی نبود، اما توانایی افشاری در زمینه بازیگری را به تصویر کشید. افشاری بعد از این شهرت خیلی آرام به راهش ادامه داد و در فیلم های سینمایی چون تسویه حساب و صد سال به این سال ها بازی کرد.

اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

افشاری در این کار در دو نقش بازی می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین کار افشاری به عنوان بازیگر ایفای نقش در سریال «روزگار قریب» می باشد. هرچند شهرت او به دلیل بازی در مجموعه تلوزیونی “او یک فرشته بود” در نقش “فرشته” می باشد، اما کار اصلی وی طراحی لباس است و سالها قبل از بازیگری، مزون داشته است.

پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او را رقم زد. نقش فرشته برای او به قدری خاص بودکه برای لوث شدنش حاضر نیست هر نقش دیگری را بپذیرد..

درباره ما
تــــــنـــــهــــــاعـــــشـــــقـــــم $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_____ $$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    پیام مدیر سایت

    باسلام خدمت تمامی کاربران سایت .لطفا مطالب مورد نظر خود را در لیست موضوعات سایت دنبال کنید .باتشکر

    کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    اهنگ

    کد های تغییر شکل عکس ها

    تغیر شکل عکس

    نظر خواهی
  • ابزار جدول لیگ فوتبال
  • 
  • فیلم ماندگار
  • جدول لیگ برتر
    دیکشنری

    فال حافظ

    پیام مدیر سایت

    سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .اگر مایل به عضو شدن در سایت هستید میتوانید از قسمت سمت چپ اقدام کنید و اگر مایل به تبادل لینک هستید میتوانید از قسمت سمت راست اقدام  کنید