loading...
یک سایت...یک دنیا
پیام مدیر سایت

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .ممنونم از این که سایت مارو برای دنبال کردن مطالب مورد نظرتون انتخاب کردین و امیدوارم که لحظات خوبی رو اینجا سپری کنید .ما تمام سعی خودمان را به کار برده ایم تا از انواع مطالب علمی در سایت قرار دهیم مطالبی که میتوان از انها در زندگی روزمره استفاده زیادی کرد .کپی برداری از سایت ازده و چه کاری بهتر از نشر علم است حتی در این مورد حدیثی داریم که میگوید «زکات علم ، نشر ان است»


از همه کاربران گرامی خواهشمندم برای هر چه بهتر شدن سایت مارا از نظرات گرم و صمیمانه خود محروم نکنید

در ضمن از دوستان عزیز دعوت به عمل می اید تا در این سایت عضو شوند و اگر طالب مدیر شدن هستید در قسمت نظرات مارا در جریان بگذارید .



و در اخر برای ظهور اقا امام زمان علیه السلام  بگو «الهم عجل لویک الفرج»



محمد20000 بازدید : 56 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (1)
علت کمردرد، ۱۰ راه حل آسان  
 
 
 
 
 
 
   
 
 
   
 
 
 
 
     
 
   
 

کمردرد بعد از سرماخوردگی دومین عامل مراجعه بیماران به پزشک است. همچنین پنجمین علت رایج بستری شدن در بیمارستان ها و سومین جراحی شایع، در مورد بیماران کمردردی صورت می پذیرد. شاید جالب باشد که بدانید شکایت ۵۶ درصد از مردم کل دنیا هم بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب یا انجام فعالیت های زناشویی، از کمردرد است و بهتر است این را هم بگوییم که کمردرد فقط به دلیل بلند کردن اجسام سنگین یا بد خوابیدن به وجود نمی آید بلکه مجموعه عوامل و عادات غلطی که هر فرد در طول روز و فعالیت های روزانه اش آنها را دنبال می کند، باعث به وجود آمدن این درد کمرشکن می شوند. در این بخش ما به چند عادت غلطی که ابتلا به کمردرد را در پی دارند اشاره می کنیم و راه حل کنار گذاشتن آن را هم عنوان می نماییم تا اگر شما هم از درد کمر رنج می برید، بتوانید عادت های غلط تان را بشناسید و آنها را رفع کنید.

۱) پشت میزنشینی

آیا می دانید که نشستن، ۴۰ درصد بیشتر از ایستادن به ستون فقرات شما فشار وارد می کند؟ خیلی از افراد بعد از چند روزی که کار زیاد، تمام وقت شان را پر می کند از دردکمر هم علاوه بر خستگی روحی شکایت دارند و شاید ندانند که نشستن بیش از حد، آن هم در وضعیتی غیرمتعارف و غیراستاندارد به کمرشان آسیب رسانده است. ماهیچه های کمر وقتی که ساعات زیادی بی کار و در یک وضعیت قرار می گیرند، ضعیف می شوند و این ضعف باعث احساس درد از سوی شما می گردد.

▪ راه حل: نشستن در زاویه ۱۳۵ درجه کمک شایانی به کاهش فشار روی ستون فقرات تان می کند. بنابراین هر چند دقیقه یک بار از حالت ۹۰ درجه یا کمتر خارج شوید و کمی لم دهید و به حالت ۱۳۵ درجه دربیایید. همچنین برای جلوگیری از ابتلا به کمردرد می توانید هر نیم ساعت یک بار از جای خود بلند شوید و ۳۰ ثانیه قدم بزنید یا ناهار و چایتان را سر پا میل کنید. راستی یادتان باشد که هنگام کار با کامپیوتر، سر و گردن خود را به سمت جلو یا اطراف خم نکنید و صاف و مستقیم به صفحه کامپیوتر نگاه کنید زیرا خم کردن سر هم فشار زیادی به ستون فقرات وارد می کند.

۲) رانندگی های طولانی مدت

 

درباره ما
تــــــنـــــهــــــاعـــــشـــــقـــــم $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_____ $$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این وبلاگ چیست؟
    پیام مدیر سایت

    باسلام خدمت تمامی کاربران سایت .لطفا مطالب مورد نظر خود را در لیست موضوعات سایت دنبال کنید .باتشکر

    کدهای اختصاصی

    كد موسيقي براي وبلاگ

    اهنگ

    کد های تغییر شکل عکس ها

    تغیر شکل عکس

    نظر خواهی
  • ابزار جدول لیگ فوتبال
  • 
  • فیلم ماندگار
  • جدول لیگ برتر
    دیکشنری

    فال حافظ

    پیام مدیر سایت

    سلام خدمت تمامی دوستان عزیز .اگر مایل به عضو شدن در سایت هستید میتوانید از قسمت سمت چپ اقدام کنید و اگر مایل به تبادل لینک هستید میتوانید از قسمت سمت راست اقدام  کنید